Rits Consultancy en Outputmanagement

Outputmanagement is essentieel bij organisaties die optimaal willen functioneren en presteren. Bij processen, zoals het maken en verzenden van documenten, gaat het vooral om efficiency en dus kostenbesparingen maar ook om effectiviteit en uniformiteit in de communicatie met de klant.

Een goed ingericht systeem zorgt voor een dergelijke uniformiteit van alle uitingen zoals: lijsten, rapportages, facturen, emails en zelfs sms-jes. Alles wat u communiceert wordt huisstijl gewaarborgd en persoonlijk op maat voor uw klanten ingericht. Het zorgt voor een professionele, klantvriendelijke communicatie met klanten zowel in- als extern.

Rits Consultancy maakt hierbij gebruik van de unieke applicatie Advanced-Forms®, maar kan ook een specifieke output zelf bouwen indien nodig. Hierdoor worden bedrijfsprocessen, beschikbare data en documentoutput beter op elkaar afgestemd en gaat de organisatie efficiënter presteren zodat er uiteindelijk kosten bespaard worden.

Waarom Advanced-Forms®?

Wilt u documenten flexibel, eenvoudig en geautomatiseerd opmaken, delen en archiveren vanuit ERP systemen en databases, voorzien van de juiste data en in uw gewenste opmaak én huisstijl? Dan is Advanced-Forms® dé outputmanagementoplossing voor bedrijven van elke grootte. Zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig te implementeren.


Kortom:


  • Documenten printen, verzenden en archiveren
  • Tijdelijke promoties, boodschappen toe voegen
  • Corporate identity (huisstijl) toevoegen
  • Bijlagen automatisch toevoegen
  • Bedrijfsprocessen (workflow) managen
  • Digitale facturen en pakbonnen versturen
  • Documenten valideren m.b.v. de Advanced App

Met Advanced-Forms® bespaart u tijd en kosten en reduceert u fouten in de verwerking van al uw uitgaande documenten.

De voordelen:


  • Flexibiliteit en uniformiteit
  • Reduceren foutenpercentage
  • Verbeteren servicegraad en klanttevredenheid
  • Besparen van dure ontwikkel- en beheertijd

Advanced-Forms® verbindt uw ERP systeem of uw database in een Application Connector. Zonder aanpassing aan uw bedrijfskritische applicatie heeft u controle over uw uitgaande documentstromen. Daarnaast integreert Advanced-Forms® eenvoudig en flexibel met verschillende andere databronnen zoals webshops en financiële omgevingen, en brengt zo alle data overzichtelijk samen.


Om aan te sluiten op uw softwareomgeving zijn er verschillende applicaties connectoren (interfaces) voor vrijwel alle ERP of database systemen zoals:

  • Microsoft Dynamics Ax
  • Microsoft Navision
  • Jeeves
  • Oracle
  • SAP
  • JDE
  • AS/400
  • Microsoft Excel en Access
  • Naast bovenstaande connectoren worden ook andere applicaties en platformen
    ondersteund waaronder: BaaN4, Infor, Oracle, IBM, Linux, Unix en Windows. Daarnaast integreert Advanced-Forms® eenvoudig en flexibel met verschillende andere databronnen zoals webshops en financiële omgevingen, en brengt zo alle data overzichtelijk samen.

Migratie

Eenvoudig uw bestaande NAV-rapporten omzetten naar Advanced-Forms®.

Design

Uw identiteit op al uw documenten. Voeg grafieken toe of bereken het totaal. Met Advanced-Forms® krijgen uw documenten een professionele en persoonlijke uitstraling.

Distributie

Documenttransport van uw (ERP)applicatie naar de eindbestemming(en) via een aantal logische stappen en in vele formaten.

  • Uitlezen van inputkanalen (directory, print, webservice)
  • Converteren van ene formaat naar het andere (bijv. PDF naar XML)
  • Designer voor de opmaak en huisstijl
  • Valideren middels workflow of app
  • Digitale facturen en pakbonnen maken
  • Creëren van document formaten:
    • PDF
    • RTF
    • Print
    • XML
    • Word/Excel
    • Etc.
  • Gebruik van outputkanalen zoals:
    • Email
    • Printer
    • FTP Server
    • SMS
    • Archief

Doordat de Advanced-Forms® distributie volledig grafisch wordt weergegeven kunnen gebruikers eenvoudig en overzichtelijk een eigen document distributieproces (workflow) opzetten. Het is zelfs nog mogelijk om een e-mail bericht met een persoonlijke tekst aan te vullen voordat u het verzendt.

Archief

Leg uw documenten met zelf te bepalen kenmerken vast en gebruik het archief eenvoudig via uw normale webbrowser. Voeg extra documenten toe met specifieke kenmerken en distribueer ze (indien gewenst) per e-mail. Het Advanced-Forms® archief kan flexibel ingericht worden al naar gelang de
gewenste zoekcriteria.

Workflow

Stel eenvoudig en flexibel uw workflow samen en valideer de uitgaande offerte of creditnota in het portaal. Houd zelf de controle over uw uitgaande documentstroom.

Validatie

Gebruikers, klanten en zelfs leveranciers kunnen eenvoudig documenten valideren via een browserapp en/of via de Advanced-Forms® apps voor zowel Android als iOS.

Cloud printing

Vanuit een public Cloud printen op een onpremise (label)printer. Een VPN- verbinding is niet meer nodig! Of printen naar een printer buiten uw netwerk, bijvoorbeeld van een leverancier of een extern magazijn.

Database Reader

Is de data uit uw applicatie incompleet? Heeft u additionele informatie die u wilt combineren met uw documenten? Met de Advanced-Forms® Database Reader kunt u beschikken over alle informatie zonder aanpassingen aan uw applicatie.

Wat kan Advanced Forms voor u betekenen?

Neem dan eens contact op!

Contact
 
 

Contact:

| Raymond Dijkstra
| 06- 538 444 76
| Vrugginklanden 13, 7542 XK Enschede
| info@rits-consultancy.nl